Rejestracja AVON- kliknij w obraz

marca 22, 2018

Recenzja matowych pomadek FOCALLURE

Cześć!


Matowe pomadki pewnie każda kobieta zna. Są ich zwolennicy i przeciwnicy. Przyznam,że ja należę do tej pierwszej kategorii, ale zdecydowanie wolę płynne matowe pomadki.

Pod koniec stycznia dotarła do mnie paczuszka od https://www.dresslily.com/, gdzie znajdowały się piękne 3 matowe pomadki.


Pierwszy kolorek  Old Rose- Bardzo ładny kolorek wpadający w róż, podkreśla moje usta i na dodatek świetnie wygląda przy makijażu dziennym jak i wieczorowym. Najczęściej noszony przeze mnie i uwielbiany. 

Drugi Ruddy Pink - nie przepadam za tym kolorem. Typowy jasny róż, troszkę sztucznie wygląda na ustach. Nie podoba mi się.

Trzeci kolor Rose Goldt- ciemniejszy od swoich poprzedników, wpadający w fiolet. Uwielbiam na swoich ustach fiolet i fuksje, dlatego ten kolor pomadki również jest często jest używany przeze mnie. Jeśli stawiam na mocniejsze podkreślenie ust, czy makijaż wieczorowy wybieram Rose Goldt.

Pomadki dostępne pod poniższym linkiem i kosztują aktualnie na przecenie $9.74




MATTE lIPS FOCALLURE -  Dwa kolorki spełniają  moje oczekiwania, są lekkie, nie podkreślają suchych skórek, nie kleją się. Jedynym minusem jest średnia trwałość pomadki Rose Goldt, jako jedyna krócej się utrzymuje. Uważam,że warto je wypróbować. W linku znajdziecie jeszcze kilka innych zestawów tych płynnych pomadek, w różnych kolorach.

                                                                              Lubicie matowe pomadki? Znacie tą firmę?


29 komentarzy:

  1. Nie znam ich, ale mega piękne i kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matowe pomadki do mnie nie przemawiają :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolorki na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to mam sporo pomadek do ust raczej na codzień nie uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o marce, ale nie mam nic od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie takie kolorki lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię matowe pomadki, ale widać, ze efekt różni się od tego ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej firmy nie znam, ale kolory mi się podobają i zachęcają do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy kolorek byłby dla mnie w sam raz :) Czasami żałuję, że na co dzień rzadko się maluję już od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam matowe pomadki, piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie kolory są cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają jak te płynne piękności z Golden Rose. Całkowicie się w nich zakochałam, ale ostatnio jakiekolwiek szminki, pomadki, czy też błyszczyki u mnie nie istnieją. Miałam trochę stresów i.. bardzo obgryzałam usta. :( Na szczęście już się opamiętałam (Blistex mi troszkę pomógł w opamiętaniu się) i goję usta. Eh - paskuda ze mnie.
    Pozdrawiam cieplutko! M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mają cudowny kolorek! Wszystkie bym przegarnęła. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że się nie kleją i nie pozostawiają lepkiej warstwy, mi się wszystkie kolorki podobają ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już nie raz kosmetyki tej marki, ale nie trafiłam na recenzje wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam te pomadki :) podchodziłam do nich z dużym dystansem, ale ostatecznie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No przyznam, że kolorystyka jest bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają bardzo zachęcajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolorki są boskie! a matowe pomadki kocham :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham matowe pomadki :D a oni mają super wybór kolorów

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy i trzeci kolorek bardzo mi się podobają :) Drugi raczej nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © . , Blogger