Rejestracja AVON- kliknij w obraz

kwietnia 05, 2018

Przegląd krótkich fryzur damskich

Cześć!

Po woli wraca do nas wiosna, u mnie coraz cieplej. W końcu! :)


Pewnie jesteście ciekawi jaka długość włosów w tym roku będzie modna? Jak co roku trendy się zmieniają, ale zauważyłam,że każda kobieta nie tylko ma swój styl, ale ulubioną długość włosów. Niektóre kobiety kochają zmiany z długich na krótkie, a inna część płci pięknej nie wyobraża sobie aż tak radykalnej zmiany.
Ten post, dedykuje wszytkom kobietom, które lubią wygodę, a także pragną skrócić swoje włoski.

Rok 2018 należy do krótkich fryzur z asymetryczną grzywką, która potrafią wyszczuplić, wydłużyć i dodać charakteru .






Krótkie fryzury bardzo łatwo tracą kształt nadany przez fryzjera. Już po 1-3 miesiącach widoczne są zmiany. Żeby fryzura była idealna, krótkowłose dziewczyny muszą częściej odwiedzać fryzjera.
Są może tutaj posiadaczki, podobnych krótkich fryzur?


19 komentarzy:

  1. To akurat nie dla mnie. Nie ma to jak związać rano włosy gumką ;) Inaczej nie umiem zebrać myśli, muszę mieć ciasno związane, za co zawsze fryzjerzy po mnie krzyczą, że jak można tak ciasno spinać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje, ja na razie zapuszczam, ale w przyszłości może kiedyś zdecyduje się na krótkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótkie włosy akurat nie dla mnie, ale propozycje godne uwagi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostani kolorek włosów jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótkie włosy są fajne ale mi takie fryzury nie pasują :) lepiej mi w długich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie fryzury ale nigdy nie odważyłam się na radykalne cięcie. Mam niesforne włosy i bałabym się, że po prostu nie będą mi się układać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne propozycje! Uwielbiam kobiety z krótkimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post dear, I really like it!
    Happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. MOże i fajne, ale ja jednak wolę dłuższe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odkąd skończyłam trzydziestkę coraz częściej muszę nosić krótkie włosy... kiedyś miałam do ramion... Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  12. No niby ładne to wszystko, ale ja bym swoich długich włosów za nic nie oddała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello there I am so thrilled I found your weblog, I rreally
    found you by accident, while I was browsing on Digg for something else, Anywags I amm here now and would just like to say thhanks for a fantastic
    post and a all rouind interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read through it all at the momeent but I have book-marked it aand also added your RSS feeds,
    soo when I have time I will be back to read a great deal more, Please do kep up the
    awesome b.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te boby z kopką z tyłu. Często się tak obcinam na boba właśnie. Ponoć tylko krótkie fryzury mi pasują.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam krotkich pare fryzur
    Teraz zapuszczam

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne fryzury, najbardziej podoba mi się numer dwa !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te fryzury. Jednak grzywka musi być ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © . , Blogger