Rejestracja AVON- kliknij w obraz

czerwca 22, 2022

Majonez na włosy-Hit Instagrama!

Cześć!

Na mediach społecznościowych pojawiają się filmiki o super działaniu majonezu na włosy, w szczególności na wyskoporowate włosy. Postanowiłam sprawdzić czy faktycznie efekt jest oszałamiający.  Jestem posiadaczka włosów po dekoloryzacji, zniszczonych, puszących się a więc daje wielkie szanse! 

Jest wiele przepisów na maseczkę z użyciem majonezu, ja znalazłam swój ulubiony, dający największy efekt .

Maska do włosów z użyciem majonezu Kieleckiego.

1. Zmocz włosy i odsącz nadmiar wody.

2. Wymieszaj łyżkę majonezu z odrobiną maski/odżywki lub dodaj aloes.

3. Wybierz cienkie pasma i nałóż produkt. Postępuj tak z każdym pasmem.

4. Następnie zawiń włosy w koczek i odczekaj 20 minut.

5. Umyj dwa razy skórę głowy, delikatnie głaszcząc pianą przy tym włosy na długości.

6. Nałóż na kilka minut odżywkę spłucz i wysusz włosy.

Nie obawiaj się, po umyciu nie czuć na włosach zapachu majonezu. 

A jakie są efekty? Na to pewnie każda z Was czekała.

* włosy są gładkie

* pięknie się błyszczą

* puszyste

* miękkie




 Wypróbuj sama i koniecznie daj znać co sądzisz.

4 komentarze:

  1. Majonez na wlosy?! Takie cudu jeszcze na włosach nie miałam ;) Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. O patrz, nie słyszałam o takim sposobie z majonezem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba pierwsze słyszę o tej nowej metodzie we włosingu xd

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Muszę spróbować, może to coś pomoże na moje pióra.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © . , Blogger